Ris/ros

Ris / Ros

Hos LaserTryk.dk forsøger vi konstant at forbedre vores kundeservice.



Ris/ros
Har du ris/ros til vores kundeservice, hører vi gerne fra dig på info@lasertryk.dk.

Reklamation
I tilfælde af reklamationer er det vigtigt at du ikke bruger tryksagen der reklameres over. Bemærk vores reklamationsfrist er 8 dage fra leveringen har fundet sted.

I forbindelse med behandlingen af reklamationen vil vi nemlig oftest skulle have returneret den fejlbehæftede tryksag.
Tryksagen returneres for vores regning. Se mere nedenfor.

Vi vil herefter følge op på sagen hurtigst muligt og oftest vende tilbage indenfor 48 timer.


Ris, ros og reklamationer


Opret reklamation via mail

Du kan oprette en reklamation via mail ved, at skrive til reklamation@lasertryk.dk / 69 147 653

I mailen bedes flg. skitseret:

• Ordrenummer
- Noter ordrenummer reklamationen vedrører

• Sagsforløb
- Skriv kortfattet hvad der er grunden er til klagen.

• Løsningsforslag
- Hvordan løser vi reklamationen tilfredsstillende for dig?
Ny tryksag, nedslag i pris (venligst angiv forslag til prisreduktion).

Opret reklamation via kundecenter

Du kan oprette en reklation ved at udfylde formularen igennem kundecenteret

Dette gøres ved at:

• Login på dit kundecenter
- Hvis du ikke allerede er logget ind

• Opret reklamation
- Klik på "Opret rekt." ud for den ordre du ønskede ordre

• Udfyld formularen
- Efter du har udfyldt formularen trykker du "opret reklamation

Ved returnering af tryksager

Hvis der er truffet aftale om returnering af en tryksag, bedes denne fremgangsmåde benyttet.

1. Indhent pakkelabel
Vi betaler for fragten af din reklamation.

Du skal derfor bestille et gratis pakkelabel, som klistres uden på returpakken.

Du indhenter pakkelabel ved at skrive til
zindy@lasertryk.dk. Husk at notere din adresse.

Vi afsender indenfor 24 timer et pakkelabel, som giver mulighed for at returnere en pakke på op til 50 kg.
2. Udfyld Word-dokument (vigtigt)
Når du har modtaget dit pakkelabel, skal du sammen med din returpakke vedlægge en "reklamationsbeskrivelse" - klik her for download.

Det tager tre min. at udfylde arket og er en stor hjælp for os, når vi skal behandle din reklamation.

3. Vi kontakter dig via mail
Når vi har modtaget din pakke, vil du indenfor 48 timer modtage svar på din reklamation.

Spørgsmål
Har du spørgsmål, er du velkommen til at skrive til reklamation@lasertryk.dk.

Efterlysning af pakke

Uanset hvordan din pakke afsendes, har vi fuldstændig styr
på trackingen.


Følg din pakke med Track and Trace Pakkenummer
Alle kunder modtager et pakkenummer via email, når pakken afsendes.

Du kan følge din pakke på dette link.

Bemærk, at din pakke ofte først fremgår af hjemmesiden kl. 23:30 på afsendelsesdagen.

Foretag efterlysning
Er din pakke forsinket eller fejl-leveret kan Post Danmark lave en efterlysning.

Hos LaserTryk.dk hjælper vi dig gerne med pakkenummer mv. men du skal selv tage kontakt til Post Danmark og foretage din efterlysning. Er LaserTryk.dk mellemmand forsinkes processen.

Beskadiget pakke
Modtager du en pakke, der er beskadiget under forsendelsen, bedes du straks (og senest inden for 24 timer) rette henvendelse til os
reklamation@lasertryk.dk. Vedhæft gerne foto af både indhold og emballage. Ellers dækker Post Danmark ikke skaden.

Sådan kontakter du Post Danmark
For at efterlyse din pakke, skal du kontakte Post Danmark kundeservice på telefon 7011 1230 eller fktsck78@post.dk.
Udfyld reklamationsformular
Post Danmark ønsker i nogle tilfælde en formular udfyldt.
Du finder formularen ved at:
- Gå ind på www.post.dk.
- Klik "Privat" (øverste venstre hjørne)
- Klik "Efterlys pakke" (nederste menupunkt til venstre)

Ny tryksag
Vær opmærksom på, at LaserTryk.dk iht. vores forretningsbetingelser ikke hæfter for forsendelsen af din tryksag.

Ønsker du et genoptryk af din tryksag pga. leveringsproblemer, bedes du sende en mail til info@lasertryk.dk, da vi ofte kan tilbyde rabat på genoptrykket.

Post Danmark service
Oplever du problemer med servicen hos Post Danmark, hører vi gerne fra dig på info@lasertryk.dk.

Vi vil herefter sende din henvendelse videre til vores kontaktperson hos Post Danmark.

Din indkøbskurv


Samlet trykpris Ekskl. moms
Samlet rabat

Vi anbefaler, at du afgiver bestilling online.

På den måde, er du sikret, at bestillingen bliver afgivet korrekt mht. format, oplag og farver.
Og du undgår forsinkelser ved, at vi skal indlægge ordren manuel.

Er du i tvivl, sidder vi klar i kundeservice på info@lasertryk.dk
eller tlf. 87 303 403
Få sendt indholdet af indkøbskurven til en valgfri mailadresse.
I mailen er der et direkte link, så bestillingen nemt kan genoptages.

Bestilling af

Vælg produktionstid

Afsendt til tiden - eller gratis

Oplever du, at vi ikke får afsendt din tryksag til tiden, og har du bestilt den som eksprestryk, vil du blive tilbudt tryksagen uden beregning, dog maks. 5.000 kr og eksklusiv fragt.
Tilføj kommentar for din premium løsning
Rabat
Her på siden, kan du se dine priser, efter at rabatten er fratrukket.

Vær opmærksom på, at enkelte specialprodukter ikke er omfattet af vores generelle rabatter. Det drejer sig om:
• Flaskevand
• Emballage
Specialregnede tilbud
Herudover er der ikke rabat på special-regnede tilbud.

Spørg
Er du i tvivl, sidder vi klar til at hjælpe på info@lasertryk.dk.
Hej,

Vi har nu afsendt tilbud.


Ønsker du at bestille tryksagen, er der i mailen et
direkte link, hvor du kan afgive bestilling med få klik.

Du er selvfølgelig også velkommen til at besvare mailen
med din trykfil(er), hvis det er nemmere for dig.


Har du brug for yderligere information, sidder vi klar til
at hjælpe på info@lasertryk.dk eller tlf. 87 303 303.


Med venlig hilsen

Rasmus Linnet,
Ansvarlig for kundeservice

LaserTryk.dk
P. O. Pedersens Vej 26 - 8200 Aarhus N.
Hej,

UPS - noget er gået galt - og mailen er ikke nået frem.

Det beklager vi - og du bedes kontakte kundeservice,
som gerne regner en pris til dig.

Vi træffes på info@lasertryk.dk eller tlf. 87 303 303.

Vi beklager din ulejlighed.


Med venlig hilsen

Rasmus Linnet,
Ansvarlig for kundeservice

LaserTryk.dk
P. O. Pedersens Vej 26 - 8200 Aarhus N.
Eksprestryk

Haster det? - vi sidder klar til at hjælpe! 
Flere af vores tryksager tilbydes som "Eksprestryk", hvor vi mod et gebyr straks igangsætter produktionen.

Ekspres-teamet træffes på 
tlf. 87 310 356 
eller ekspres@lasertryk.dk
 
Layout

Vi kan hjælpe med designet
Har du brug for hjælp med design af din trykfil, sidder vores team af unge grafikere klar til at hjælpe.

Dit grafiske materiale
Det grafiske materiale vi laver til dig, bliver din ejendom, så du ikke fremover er forpligtet til at få trykt hos LaserTryk.dk.

Tilbud
For et uforpligtende tilbud, skriv blot til layout@lasertryk.dk.

To gratis værktøjer
Læg i øvrigt mærke til, at vi tilbyder 950 gratis designskabeloner samt adgang til 2. mio. gratis billeder
- læs mere
Skabeloner

Zip-fil
Skabelonerne er placeret i en ZIP-fil, hvori du finder:
    • Skabelon i PDF-format
    • Skabelon i InDesign-format
    • Dokumentet "Sådan-designer-du-din-tryksag.pdf"
    • Vores "eksport indstillinger"
    • Dokumentet: "Hvad er eksport-indstillinger.txt"

Læs mere
Se også vores skabelon-sektion.

Slip for bøvl - brug skabelone
Vi anbefaler, at du bruger en af vores skabeloner, når du designer din tryksag. ved at benytte skabelonerne, slipper du for bøvl med beskæring, dokumentstørrelse mv.

Design uden brug af skabeloner
Skal du designe en simpel tryksag, som fx et postkort, kan du gøre dette uden brug af vores skabeloner .

> Se også "Alt om trykfiler".
Brandhæmmende materiale

Godkendt til messebrug
Maaterialet der bruges, er brandhæmmende og godkendt til messebrug.

Kontakt os gerne for produktspecifikation.

Alt er muligt
Har du spørgsmål eller finder du ikke det du leder efter, er du altid velkommen til at kontakte kundeservice på info@lasertryk.dk eller tlf. 87 303 303.


Når du vælger et svanemærket trykkeri, vælger du et trykkeri, som bidrager til et renere miljø, et sundere arbejdsmiljø for de ansatte og en sundere fremtid for os alle.

Som LaserTryk.dk-kunde må du altså sætte Svanemærke-logo på din tryksag, som et synligt bevis på en ansvarlig og miljøbevidst indkøbspolitik.

Et svanemærket trykkeri lever op til skrappe krav mht.:
• Brug af miljørigtigt papir fra bæredygtigt skovbrug
• Brug af vegetabilske trykfarver
• Minimering af papirspild og andre affaldsmængder
• Energibesparelser og brug af vedvarende energi
• Hensyn til det kemiske arbejdsmiljø
• Udelukkelse af risikoen for at indånde organiske opløsningsmidler

Miljømærket papir
Hos LaserTryk.dk producerer vi udelukkende på miljømærket papir, der er produceret uden at gå på kompromis med kvaliteten.

Vi er i dag oppe på, at 95 % af det papir vi benytter er Svanemærket. Resten har en tilsvarende EU miljøstandard.

Hvad kan svanemærkes?
Med undtagelse af vores postkort, må du indsætte Svanemærke-logo på alle vores papir-tryksager.

Definitionen på svanemærket
Når et produkt er svanemærket, er det din garanti for, at produktet er blandt de mindst miljøbelastende inden for sin egen kategori og at der er sat krav til stoffer, som er problematiske for sundheden.
Svanemærkede produkter kan således godt belaste miljøet, men de belaster mindre end de fleste andre produkter af sin art. Det er således en miljøcertificering, hvor kriterierne tager udgangspunkt i produkternes livscyklus.
Det vil sige, at man vurderer hvordan produkterne påvirker miljøet fra råstof til affald. Svanemærket blev etableret af Nordisk Ministerråd i 1989. For brug af logoet skal producenten og materialer være certificeret.